Strona główna

Dostawcy

No supplier

Wyprzedaż

Wszystkie produkty w promocji
  • Kliknij prawym przyciskiem Pokaż Obraz

    Kliknij prawym przyciskiem Pokaż Obraz

Wszystkie proponowane przez Sklep produkty są fabrycznie nowe i posiadają gwarancję przyznawaną przez producenta.

Wszelkie informacje na temat produktów pochodzą z materiałów publikowanych i zatwierdzanych przez producentów.
Cena podana przy każdym produkcie jest ceną brutto i jest wiążąca dla Sklepu od chwili potwierdzenia zamówienia  poprzez fakturę proformę przesłaną z firmy Mooli ( nie systemową) i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen produktu.

Ważne!
Warunki realizacji zamówienia i dostawy produktu:
Złożenie przez klienta zamówienia poprzez dodanie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z kupnem produktu. Sprzedawca traktuje to jako zamówienie wstępne. Dopiero po obliczeniu kosztów dostawy i przyjęciu ich przez zamawiającego, sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia

Ceny produktów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT i nie zawierają kosztów transportu.

Sklep wystawia dokumenty sprzedaży - dowody zakupu (faktury VAT).

Sklep zastrzega sobie prawo do:
- zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie,
- przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych,
- wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.


Składanie zamówień i formy potwierdzeń:

Zamówienia są przyjmowane przez Internet, faksem mailem lub przez telefon.

Każde zamówienie w ciągu 24 godzin będzie potwierdzane telefonicznie lub e-mail przez przedstawiciela Sklepu.  Potwierdzenie generowane przez sklep internetowy jest tylko informacją potwierdzającą złożenie zamówienia.

Zamówienia złożone w soboty, w niedziele i święta potwierdzone będzie w dniu roboczym.

W chwili potwierdzenia zamówienia po przesłąniu fv proformy lub potwierdzenia mailowego ale nie wcześniej niż po za akceptowaniu przez klienta drogą e-mail kosztów transportu dojdzie pomiędzy Sklepem a Klientem do zawarcia umowy sprzedaży produktu.

W przypadku braku możliwości kontaktu z Klientem (brak akceptacji kosztów transportu e-mail), zamówienie po 5 dniach roboczych zostaje anulowane.

Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu rozpoczęcia realizacji zamówienia.
Klient może wycofać złożone zamówienie drogą e-mail przed potwierdzoną wysyłką.


Formy płatności:
Rozliczenie transakcji może nastąpić:
- przy osobistym odbiorze towaru,
- na podstawie faktury proforma która zostanie przesłana e-mailem w formie przelewu - - - - - - - przedpłaty na konto bankowe po potwierdzeniu przez Firmę "mooli" kosztów transportu za zamówione towary.

 Nie wysyłamy za pobraniem.

Płatność przy odbiorze jest możliwa tylko w przypadku dostarczenia towaru przez firme " mooli".

Stali klienci mają ustalone terminy płatności.

Dostawa:
Termin dostawy zamówionych towarów wynosi od 2 dni roboczych do 5 dni roboczych od momentu potwierdzenia zamówienia lub wpływu pieniędzy na konto.

Zakupione towary dostarczane są pod adres podany podczas rejestracji za pośrednictwem firmy kurierskiej bądź transportem własnym.

Towar wysyłany za pośrednictwem firmy kurierskiej musi zostać ubezpieczony, w innym przypadku firma Mooli ponosi odpowiedzialność jedynie do kwoty 50 zł za zniszczony lub zagubiony towar.



W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.


Koszt dostawy:

Koszt dostawy produktu pokrywa Kupujący. Cenni znajduje się w zakładce " wysyłka"

Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany ani nie został w żaden sposób zniszczony lub uszkodzony. Musi być dołączone do niego otrzymane oryginalne opakowanie.  Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący.


Gwarantujemy zwrot całej kwoty zapłaconej za wyrób przelewem na rachunek klienta.
Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Jeżeli po otrzymaniu produktu Klient znajdzie w nim wady, może odesłać go pod adres podany na fakturze. Do odsyłanego towaru należy dołączyć kopię faktury zakupu. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 3 dni roboczych od ich wpłynięcia. Towar wadliwy zostanie naprawiony lub wymieniony na inny. Jeśli naprawa nie będzie możliwa, sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu. Klient nie ponosi kosztów dostawy produktu w przypadku uznania reklamacji. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.


Gwarancja:

Każdy oferowany przez nas produkt posiada gwarancję nadawaną przez producenta. Wszelkie problemy techniczne dotyczące zakupionego towaru rozpatrywane są przez wybrane firmy instalacyjne posiadające autoryzację producentów, znajdujące się na terenie całego kraju. Adresy poszczególnych firm znajdują się na stronach internetowych producentów, bądź też informację o nich otrzymać można u naszego konsultanta.

Ochrona danych osobowych klientów:
Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne oraz w żaden sposób nie są przez nas gromadzone ani przechowywane służą wyłącznie do jednorazowego zrealizowania zamówienia. W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą gromadzone jak i ujawniane innym osobom ani innym podmiotom Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania czy też usunięcia. W przypadku rezygnacji z zamówienia dane osobowe również zostaną usunięte.


Postanowienia końcowe:
Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady funkcjonowania Sklepu. Zawartość Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art.543 .Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny. Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści Regulaminu. Składając zamówienie Klient akceptuje powyższy regulamin.

Prezentowane przez Sprzedawcę w ramach Platformy Towary, oznaczone ceną nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego, w szczególności prezentacja Produktów w ramach Platformy nie jest jednoznaczna z dostępnością Produktów w odpowiedniej, do ewentualnych składanych Zamówień ilości w magazynie Sprzedawcy. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzenia ograniczeń ilościowych, lub wartościowych Produktów udostępnianych do złożenia Zamówienia. Klient wypełniając formularz zamówienia, składa ofertę zakupu Towaru oferowanego przez Sprzedawcę.

Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

'Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. 

Właściwe postępowanie z odpadami opakowaniowymi

Odpady opakowaniowe należy zbierać w sposób selektywny z podziałem na poszczególne ich rodzaje:

  • odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych (plastik)
  • odpady opakowaniowe z metali (aluminium/stal)
  • odpady opakowaniowe z papieru i tektury
  • odpady opakowaniowe ze szkła
  • odpady opakowaniowe wielomateriałowe (np. kartoniki po płynnej żywności)

Opakowania powinny być puste i jeżeli jest to możliwe, w celu zmniejszenia ich objętości zgniecione. Odpady opakowaniowe należy oddawać z podziałem na rodzaje według zasad ustalonych przez władze samorządowe w zlokalizowanym najbliżej, utworzonym przez gminę punkcie zbierania lub w punktach PSZOK (punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych).

Dostępne systemy zwrotu, zbierania i odzysku, w tym recyklingu, odpadów opakowaniowych

Oddawanie odpadów opakowaniowych możliwe jest:

  • w jednostkach handlu detalicznego o powierzchni handlowej powyżej 2000 m2, które są ustawowo zobowiązane do selektywnego zbierania odpadów opakowaniowych po produktach w opakowaniach, które znajdują się w ofercie handlowej tej jednostki, według rodzajów opakowań, z których powstały odpady.
  • w zorganizowanych na terenie gminy punktach selektywnej zbiórki (ogólnodostępne pojemniki) lub w punktach PSZOK. Informacje dot. lokalizacji punktów PSZOK oraz godzin ich otwarcia urząd gminy obowiązany jest umieścić na swojej stronie internetowej.

Oznaczenia stosowane na opakowaniach